Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 23
  1. #11
    THE BODY 5 Star Poster SunshyneMonroe's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2,015

    Default Re: TS Eva in Orlando (WTF???)

    Quote Originally Posted by Odelay View Post
    There's people on this board I'd like to just hang with, drink beers, watch games, just chill, if I had the opportunity. Willie's one of 'em, Sunshyne is not.
    Okay do you want a cookie? How about this you can chill with Willie have a few drinks fuck each other in the ass that way you dont have to call anyone...save time and money
    Quote Originally Posted by giovanni_hotel View Post
    Sunshyne has now decided who's really friends with tgirls.lol.
    Have you been there when girls have said things or when he text a dirz phone with some girls pics he thinks should do porn so if she does get a set he can run to hung angels and say oh oh I sent her to buddy yeahhhhh!!!



  2. #12
    THE BODY 5 Star Poster SunshyneMonroe's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2,015

    Default Re: TS Eva in Orlando (WTF???)

    At the end of the day I hate when you guys say mean things about girls cuz you all know you would suck her cock in a heart beat if you dont like someone move on why hurt this girls feelings how would willie like it if i said he was fat blk and ugly...



  3. #13
    Gold Poster BLKGSXR's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    SoCal
    Posts
    4,837

    Default Re: TS Eva in Orlando (WTF???)

    -Popcorn-Dont go at willie like that sunshyne he never says anything negative even if something in this case everything you said about him is stated.... He unlike most of us guys in this scene does not endulge people...try all you want he wont budge.


    Living your dream! Just call me your superhero! JIX
    1/3 of the Legendary Trifecta called O ED & the Jizzzyyy...
    PeekyMcWatchmeFUCK! #Degenerates!
    Captain SaveNOHEAUX!

  4. #14
    5 Star Poster
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    CT
    Posts
    2,782

    Default Re: TS Eva in Orlando (WTF???)

    I still think she is hot



  5. #15
    Senior Member Professional Poster
    Join Date
    May 2011
    Posts
    1,638

    Default Re: TS Eva in Orlando (WTF???)

    Quote Originally Posted by afriendindeed View Post
    shes actually doin very well. i dont know what pics u all are talking about but i have seen her recently and she is breath taking. i heard she married rich! good going girl!
    lol @ your first ever post on HA. Anything else 'she' wants to say?

    I kinda agree with Sunshyne tho - it's never cool to be nasty to girls. This was from 4 years ago tho!

    (I have no idea what Eva looks like..)



  6. #16
    I've done my service Platinum Poster Willie Escalade's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Los Angeles, CA
    Posts
    9,984

    Default Re: TS Eva in Orlando (WTF???)

    Quote Originally Posted by loveboof View Post
    I kinda agree with Sunshyne tho - it's never cool to be nasty to girls. This was from 4 years ago tho!

    (I have no idea what Eva looks like..)
    My quote is below.
    Quote Originally Posted by Willie Escalade View Post
    Damn straight. That is TOO much.

    Now how is she gonna look in about ten years?
    I didn't think I was being nasty to anyone. And if I was, this was FOUR YEARS AGO. If I had offended Eva, I apologize. I don't even remember what she looked like. And this is coming from someone who's slightly overweight, balding, and with gray hairs in his goatee; I know I'm no male model.

    As I said, I could give a fuck what she thinks or says about me. That's why the ignore button is there. I could get REALLY nasty, but I'm going to take the high (and mature) road. I have too much respect for the ladies on this forum...at least most of them.


    It's a man's job to respect women...but it's a woman's job to give him something to respect.

    Go to TransGalleria!

  7. #17
    Senior Member Professional Poster
    Join Date
    May 2011
    Posts
    1,638

    Default Re: TS Eva in Orlando (WTF???)

    Quote Originally Posted by Willie Escalade View Post
    My quote is below.

    I didn't think I was being nasty to anyone. And if I was, this was FOUR YEARS AGO. If I had offended Eva, I apologize. I don't even remember what she looked like. And this is coming from someone who's slightly overweight, balding, and with gray hairs in his goatee; I know I'm no male model.
    Yeah, I don't think you said anything particularly bad at all! Some people definitely do take surgery too far...

    What I 'kinda agree' with Sunshyne on is the principle. It's not cool when people are harsh over the way girls look.

    The actual specifics of this example seem like she was overreacting though (especially for a thread which is so old)

    [Damn. What a waste of my 1000th post!]


    Last edited by loveboof; 05-23-2012 at 04:18 PM.

  8. #18
    tranny aficianado Junior Poster housekeeper's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    New York City
    Posts
    112

    Default Re: TS Eva in Orlando (WTF???)

    Who's Eva?


    Trans-Glam Productions
    design - production
    @_housekeeper
    @facebook

  9. #19
    Hey! Get off my lawn. 5 Star Poster Odelay's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Southwest
    Posts
    2,175

    Default Re: TS Eva in Orlando (WTF???)

    Quote Originally Posted by SunshyneMonroe View Post
    Okay do you want a cookie? How about this you can chill with Willie have a few drinks fuck each other in the ass that way you dont have to call anyone...save time and money
    Not only do you needlessly stir up shit in just about every thread you enter, your shit is so predictably banal. I knew you'd retort with a comment about me having sex with Willy. You think you're clever when you're anything but. All the girls who have stirred the pot in the past within this forum, from Vicki to Jenn to Nicole and even to your friend Paris, have had one thing that you lack, i.e. brains. So stick to showing new pics of your funhole to Dino, because really that's all you got. Everything else is embarrassing.



  10. #20
    THE BODY 5 Star Poster SunshyneMonroe's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2,015

    Default Re: TS Eva in Orlando (WTF???)

    Quote Originally Posted by BLKGSXR View Post
    -Popcorn-Dont go at willie like that sunshyne he never says anything negative even if something in this case everything you said about him is stated.... He unlike most of us guys in this scene does not endulge people...try all you want he wont budge.
    What are you talking about he just said something negative thats why I said something to him...are you upset because what I said about him also fitting you...
    Quote Originally Posted by loveboof View Post
    lol @ your first ever post on HA. Anything else 'she' wants to say?

    I kinda agree with Sunshyne tho - it's never cool to be nasty to girls. This was from 4 years ago tho!

    (I have no idea what Eva looks like..)
    I did not know it was 4 years ago never the less it wasn't nice...

    Quote Originally Posted by Willie Escalade View Post
    My quote is below.

    I didn't think I was being nasty to anyone. And if I was, this was FOUR YEARS AGO. If I had offended Eva, I apologize. I don't even remember what she looked like. And this is coming from someone who's slightly overweight, balding, and with gray hairs in his goatee; I know I'm no male model.

    As I said, I could give a fuck what she thinks or says about me. That's why the ignore button is there. I could get REALLY nasty, but I'm going to take the high (and mature) road. I have too much respect for the ladies on this forum...at least most of them.
    Yes you are no male model so don't go around being rude to the girls when like I said you know u would suck her up and get fucked in you ass in 3.5 secs..

    Quote Originally Posted by loveboof View Post
    Yeah, I don't think you said anything particularly bad at all! Some people definitely do take surgery too far...

    What I 'kinda agree' with Sunshyne on is the principle. It's not cool when people are harsh over the way girls look.

    The actual specifics of this example seem like she was overreacting though (especially for a thread which is so old)

    [Damn. What a waste of my 1000th post!]
    I dont think I overreacted the only thing I said is that he would fuck ne thing with a wig on..feel free too look at his post he comments on cds all the time so I dont see the deal...
    Quote Originally Posted by housekeeper View Post
    Who's Eva?
    I have no clue don't even know how she looks but I have talked with girls that have been REALLY hurt by some of the things guys say on here not every girl as the backbone as I..so I will say something when ever I see it...
    Quote Originally Posted by Odelay View Post
    Not only do you needlessly stir up shit in just about every thread you enter, your shit is so predictably banal. I knew you'd retort with a comment about me having sex with Willy. You think you're clever when you're anything but. All the girls who have stirred the pot in the past within this forum, from Vicki to Jenn to Nicole and even to your friend Paris, have had one thing that you lack, i.e. brains. So stick to showing new pics of your funhole to Dino, because really that's all you got. Everything else is embarrassing.
    Where show me the post where I have stared anything in the last year or so dear..."waits".....I really only have Dino lol I dont have anyone lol how much money do you think I have made on Hungangels.com...ZERO lol this is only for fun for me..Ive been told to leave here as well as most girls due to you guys being ass holes not most of you just a few...but I'm on tour and have time to kill why don't you take a point from your girlfriend and block me too make you life a little easier there cover girl...



Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •